FANDOM

Animaniacs-9787.jpg
Animaniacy
(ang. Animaniacs, 1993-1998) – amerykański serial animowany opowiadający o rodzeństwie Warner: braciach Yakko i Wakko oraz siostrze Dot.

Animaniacy - śmieszne stworki, ich ciała mają cechy wielu zwierząt. Yakko i Wakko są chłopcami, a Dot jest dziewczynką. Uwielbiają płatać figle, śpiewać i tworzyć coś z niczego. Mieszkają w wieży ciśnień na terenie wytwórni filmowej Warner Brothers, jednak wciąż z niej uciekają. Ten serial animowany stworzyło studio Amblin Entertainment.

Serial był swego czasu emitowany przez telewizję TVP3, Canal+, TVN i Cartoon Network.

BohaterowieEdytuj

650242-yakko large.jpg

Yakko Warner (w tłumaczeniu: Jacuś Warner) – najstarszy z rodzeństwa Warner. Mistrz dowcipów i dobrej zabawy. Jego znakiem rozpoznawczym są brązowe spodnie. Ma 11 lat.

496184-wakko warner.gif
Wakko Warner
(w tłumaczeniu: Wacuś Warner) – drugi brat. Ma duży apetyt i wciąż coś podjada. Spec od "efektów specjalnych". Można rozpoznać go po niebieskiej bluzie i czerwonej czapce. Ma 9 lat.

496186-dot warner.jpg
Dot Warner
(w tłumaczeniu: Dosia Warner) – najmłodsza i jedyna dziewczyna z rodzeństwa. Jest ubrana w krótką, różową spódniczkę, a na głowie ma żółty kwiat. Ma 5 lat.

Doctor otto scratchansniff.gif
Dr Psychoszajber
– psychiatra, wychowuje Warnerów, ma z nimi urwanie głowy, w szczególności z Yakko i Wakko.

Hello nurse.gif
Siostra
– pielęgniarka, pomocniczka doktora, a jednocześnie najlepsza przyjaciółka Dot. Yakko i Wakko ciągle witają ją słowem: "Czołem, siostro". Chodzi ubrana w lekarski kitel.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki