FANDOM

Opis Edytuj

Lu promo poster 3 season one by siamese712-d5pqahn.png
Images-1

Serial opowiada o potomkach bohaterów Zwariowanych Melodii, którzy walczą ze złem.

Fabuła Edytuj

Jest rok 2772. Bohaterowie muszą pokonać zło.

Bohaterowie Edytuj

Ponieważ serial nie był emitowany w Polsce, polskie imiona bohaterów są nieoficjalne.

  • Królik Ace (ang. Ace Bunny) – W serialu jest głównym bohaterem i przywódcą zespołu Loonatics walczącego ze złem. Jego poprzednikiem był Królik Bugs. Jego kolorem rozpoznawczym jest żółty. Umie strzelać laserem z oczu i posługiwać się mieczem o nazwie Guardian Strike Sword.
  • Groźny Kaczor (ang. Danger Duck) – Najbardziej egoistyczny członek zespołu Loonatics,

pragnący być jego przywódcą na miejscu Ace'a. Marzy też o zostaniu najsłynniejszym superbohaterem wszech czasów. Jego poprzednik to Kaczor Daffy. Jego kolorem rozpoznawczym jest pomarańczowy. Potrafi on wytworzyć sferę energetyczną (nazywaną przez niego żartobliwie "jajkami"), która w kontakcie z wodą wybucha, i teleportować się.

Jej kolor rozpoznawczy to różowy. Posiadła ona umiejętności słyszenia dźwięków niesłyszalnych dla postronnych i strzelania psychiczną energią.

oczytany i zaznajomiony w arkanach technologii członek tego zespołu, geniusz i wynalazca. Poprzednikiem jego był Wiluś E. Kojot. Jedyny bohater, który miał swego osobistego wroga, Mallory Mastermind. Jest w posiadaniu własnego laboratorium, w którym pracuje nad nowymi swoimi wynalazkami. Rev Pędziwiatr jest jego przyjacielem. Jego kolorem rozpoznawczym jest zielony. Posiadł umiejętności nader nadludzkiej inteligencji (umiejętność zapożyczona od poprzednika), tworzenia magnetycznych drgań umożliwiających lewitację metalowych obiektów i drobnych elementów elektronicznych oraz samoregenerację swego ciała po odniesieniu wypadków.

Najlepszy przyjaciel Techa i jego pomocnik w laboratorium. Ma dość irytującą dla pozostałych skłonność nadmiernego gadulstwa, zwłaszcza, że mówi bardzo szybko. Szczególnie jest to widoczne w momentach najsilniejszych emocji przeżywanych przez niego. W drugim sezonie okazuje się, że ma ojca nazywającego się Ralph, matkę o imieniu Harriet i młodszego brata, Ripa. Jego kolorem rozpoznawczym jest czerwony. Potrafi on bardzo szybko biegać, latać i znajdować coś lub kogoś na podstawie tzw. szóstego zmysłu, który działa na zasadzie GPS-a.

W porównaniu z oryginałem jest dużo większy od niego i, co za tym idzie, od pozostałych członków tej drużyny. Jego mowa jest tak bełkotliwa, że tylko jego pozostali członkowie rozumieją to, co on mówi. Jego kolorem rozpoznawczym jest fioletowy. Umie, oprócz demonstracji swej nadludzkiej siły, tworzyć wokół siebie tornada i strzelać małymi ładunkami elektrycznymi.

2

Odcinki Edytuj

N/o Angielski Tytuł
----- Sezon Pierwszy
1 Loonatics on Ice
2 Attack of the Fuzz Balls
3 The Cloak of Black Velvet
4 Weathering Heights
5 Going Underground
6 The Comet Cometh
7 The World is My Circus
8 Stop the World I Want to Get Off
9 Sypher
10 Time After Time
11 The Menace of Mastermind
12 Acmegeddon part 1
13 Acmegeddon part 2
----- Sezon Drugi
14 Secrets of the Guardian Strike Sword
15 A Creep in the Deep
16 I Am Slamacus
17 The Heir Up There
18 Family Business
19 Cape Duck
20 The Hunter
21 It Came From Outer Space
22 Apocalypso
23 In the Pinkster
24 The Music Villain
25 The Fall of Blanc, Part 1
26 In Search of Tweetums, Part 2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki