FANDOM

627358-witchhazel2 large.jpg
Wiedźma Hazel
(ang.Witch Hazel, dosł. Wiedźma Mglista) – drugoplanowa postać z serii kreskówek Zwariowane Melodie. W oryginale głosu użyczyła jej June Foray.

Opis postaciEdytuj

Wiedźma Hazel pojawiła się po raz pierwszy w Zwariowanych Melodiach w 1954 roku w krótkometrażówce pt. Bewitched Bunny. W kreskówce tej zamierzała ugotować Hansela i Gretel, jednak Bugs jej w tym przeszkodził. Ma zieloną twarz oraz ogromny nos. Nosi czarny kapelusz, niebieską suknię oraz czarne buty. Uważa się za damę, mimo, że jest niezbyt urodziwa.

Oprócz Bewitched Bunny wystąpiła również w filmach animowanych Broom-Stick Bunny (1956) oraz A Witch’s Tangled Hare (1959). W tym pierwszym gotowała wywar w Halloween, gdy nagle napatoczył się Bugs przebrany za wiedźmę. Później, gdy dowiedziała się, że to przebrany Bugs, chciała użyć jego obojczyka jako składnika jej wywaru.

W A Witch's Tangled Hare ścigała Bugsa po szkockim zamku, z czego wynikły zabawne parodie słynnych utworów Williama Shakespeara, m.in. Romeo i Julia oraz Makbet.

W krótkim filmie Transylvania 6-5000 Królik Bugs zamienił wampira, Hrabiego Bloodcount w Wiedźmę Hazel za pomocą magicznego zaklęcia. Pojawiła się też w animacji z 1966 roku A-Haunting We Will Go, w której zamieniła Speedy'ego Gonzalesa w siebie, aby móc mieć wreszcie wymarzone wakacje, po czym chciała ugotować Kaczora Daffy'ego.

W filmie Kosmiczny mecz mieliśmy okazję przez kilka sekund zobaczyć Wiedźmę Hazel jako cheerleaderkę.

Za każdym razem, gdy coś ją rozśmieszy, zatrzymuje się gwałtownie i wpada w histeryczny śmiech. Lubi też używać swojej miotły oraz tasaka. Gdy gdzieś biegnie, z jej włosów sypie się całe mnóstwo spinek do włosów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki